Reklamace a vrácení zboží
Výměna a vrácení zboží
Nárok na vrácení a výměnu zboží máte 14 dní od jeho vyzvednutí.
Obuv je nutné vracet v nepoškozeném původním obalu. Pokud bude obal poškozen, bude účtován poplatek ve výši 65 CZK.
Zboží opatřené potiskem a výšivkou nelze vrátit, nebo měnit za jinou velikost.
Stáhnout formulář na výměnu zboží
Výměnu/vratku můžete uskutečnit
1.Zásilkovna
Vrácení zboží přes Zásilkovnu zdarma (pouze u objednávek nad 1000 Kč)
Stačí se vydat na nejbližší výdejní místo Zásilkovny a sdělit obsluze unikátní kód 92356318. Obsluha vytvoří štítek dopravy, který umístí na váš balík a zboží bude předáno k dopravě zpět k nám. Zboží obvykle obdržíme do 7-14 dnů od podání zásilky v rámci ČR.
Služba za Zásilkovnu se zpoplatněna 65 Kč. V případě Výměny se cesta zpět k zákazníkovi řídí sazebníkem dopravy, uvedeném na webu, na kterém zboží zakoupil. Pokud zákazník neuvede jinak, bude zásilka zaslána zpět stejným způsobem přepravy, jako byla původně vytvořená objednávka, ke které se výměna vztahuje.
K vrácenému zboží přiložte Formulář na výměnu/vrácení
Dopište do formuláře i číslo Vašeho účtu, kam Vám vrátíme peníze za zboží.
2.DPD
Stačí pohodlně kliknout https://rmp.dpdgroup.com/015/on-design a vytvořit si štítek dopravy, který umístíte na váš balík a zboží bude vyzvednuto na vámi zadané adrese, nebo ho odnesete na výdejní místo dle vašeho vlastního výběr. Následně bude předáno k přepravě zpět k nám. Zboží obvykle obdržíme do 2 pracovních dní od podání zásilky v rámci ČR.
Služba přes DPD je zpoplatněna částkou 105 Kč. V případě Výměny se cesta zpět k zákazníkovi řídí sazebníkem dopravy, uvedeném na webu, na kterém zboží zakoupil. Pokud zákazník neuvede jinak, bude zásilka zaslána zpět stejným způsobem přepravy, jako byla původně vytvořená objednávka, ke které se výměna vztahuje.
K vrácenému zboží přiložte Formulář na výměnu/vrácení
Dopište na formulář i číslo Vašeho účtu, kam Vám vrátíme peníze za zboží.
Reklamace vadného zboží
Na zboží máte záruku 24 měsíců, v této lhůtě můžete zboží reklamovat.
Stáhnout formulář na reklamaci
Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v našem e-shopu, postupujte prosím následovně:
- K reklamovanému zboží přiložte fakturu (nebo jiný doklad o koupi).
- Na přiloženém listu popište důvod reklamace - o jakou závadu se jedná a jak se projevuje.
- Uveďte také své kontaktní údaje - jméno, adresu, telefon a e-mail.
- Takto připravenou zásilku můžete zaslat následujícími způsoby
1. Zásilkovna
Stačí se vydat na nejbližší výdejní místo Zásilkovny a sdělit obsluze unikátní kód 92356318. Obsluha vytvoří štítek dopravy, který umístí na váš balík a zboží bude předáno k dopravě zpět k nám. Zboží obvykle obdržíme do 7-14 dnů od podání zásilky v rámci ČR.
2. DPD
Stačí pohodlně kliknout https://rmp.dpdgroup.com/015/on-design a vytvořit si štítek dopravy, který umístíte na váš balík a zboží bude vyzvednuto na vámi zadané adrese, nebo ho odnesete na výdejní místo dle vašeho vlastního výběr. Následně bude předáno k přepravě zpět k nám. Zboží obvykle obdržíme do 2 pracovních dní od podání zásilky v rámci ČR.
Jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu při vyřízení reklamace. Děkujeme za pochopení a věříme, že budete s našimi službami i nadále spokojeni.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.